#1 Skrevet Mai 6, 2012 (endret) Har en del deler liggende, etter jeg solgte S4 min. En eller annen slags hybrid kkk24/Garrett turbo. 1000.- Coilrekke med dekselet, og stammer til pluggene. Usikker på om disse kubbet noe, under trykk over 1,2bar. (skiftet masse deler, i forbidelse med dårlige tennplugger) 500.- Speil begge sider, hvite, med litt brunt i ytterkanten av speilflaten. 200.- stab-stag bak, med spindler og det som trenges. 1000.- Dører 100.-stk Panser 500.- Trykkslanger til AAN orginale, uten sprekker. 500.- klima display 300.- Lykter S4. (den ene har dårlig reflektor på nærlyset, men delelykt følger med) 1500.- Ekspansjonstank, kun brukt 1/2 år. 250.- Diverse dørhåndtak innvendig. Blanke blinklys foran. 200.- baklykter begge yttre. 300.- S6/A6 sorte midtre dørlister, tilpasset S4/100. 600.- C4 nedre dørlister hele og greie. 500.- Har også plukket en 100q 2,8, så del ligger å slenger litt etter denne også. Radiator m/doble vifter, innsug, S4 instrument som er ombygd til å passe 2,8. Ligger også noen kasser med smådeler, så bare spør hvis du trenger noe. Alle priser er veiledende, så bare gi bud. Lettest at dette blir hentet i stavanger, men jeg kan også sende. Send pm med mailadresse for bilder. Lagt til etter 3 timer 39 minutter: Har også ett par tenningsmoduler, midtkonsoll, downpipe, +++ Bare spør. Lagt til etter 5 dager 14 timer: opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2012 Har du fortsatt tenningsmoduler til AAn liggende?:-) evnt pris og at de virker? Sent from my ST17i using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...