#1 Skrevet April 30, 2012 Eg stiller, stiller du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2012 Planen er å bytte til S4 grill i morgen, så om det går fint å få på fronten igjen, så kommer jeg Trenger skiltplate og klistremerker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2012 Har planer om å stille opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2012 Eg kjem eg kjem EG KJEM!!! :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2012 kjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2012 Vi skal feire madammen sin 25 års dag imorgen, så jeg må stå over. Tar det igjen i Ulvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2012 Får vell stille jeg også da tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2012 dukker nok opp jeg også. Kanskje jeg tar med guttungen også... Må tidlig krøkes :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2012 Kommer nok eg og, usikker på om det blir med Audi eller japseblikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 1, 2012 Er nok ute på jobb så får ikke anledning til og stille.. Men kommer sterkt tilbake med bil i sommermodus neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 1, 2012 Hvor og når er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 1, 2012 Kl 7 der med storcash. Ligger kart i annen tråd, klistret. Sku linket men taster fra mobil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 1, 2012 Kl 7 der med storcash. Ligger kart i annen tråd, klistret. Sku linket men taster fra mobil http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=225113 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 1, 2012 Kan noen ta med klistremerker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 1, 2012 Noen som har vagcom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 1, 2012 Mulig jeg kommer innom en tur. Må vel stikke å vaske bilen etterhvert for å rekke det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 1, 2012 Eg kommer!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 1, 2012 Trenger vagcom, noen som er snill og tar med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 1, 2012 (endret) Kommer:) Edit: Var ikke plass til skiltplate 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 1, 2012 Jeg rekker desverre ikke innom, men er hjemme hvis dere to som ha behov for vag-com har lyst så kan dere komme opp i rådalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 1, 2012 Er ikkje krise for min del:p kan vente til lørdag om du tar med deg vagcom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 1, 2012 Skal se om jeg ikke klarer å huske den, uansett så funker nok OJ sin på din bil og sikkert på Ole Jacob sin også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 1, 2012 Skal se om jeg ikke klarer å huske den, uansett så funker nok OJ sin på din bil og sikkert på Ole Jacob sin også Min funker på begge de ja Tar den med til Ulvik i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 1, 2012 Godt oppmøte folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 1, 2012 Jøss, bilder ut samme dagen?? Bra oppmøte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...