#1 Skrevet April 30, 2012 Fabrikat: Lesjøfors. Kjøpt for noen år siden. Aldri montert. Sånn sett nytt i eske. TUV papirer medfølger. Senker 40 mm ( erfaringsmessig enda mer ) Selges for 500 kr. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34140081 Tlf 41 20 97 47 Bent Owe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2012 Skal du på Rudskogen-treffet? I så fall tar jeg settet om du har mulighet til å ta det med Har jo relativt nye fjærer på Golfen, men skulle gjerne hatt den noen hakk lenger ned.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2012 Veit ikke helt om jeg skal dit enda. Skal ta det med hvis jeg finner på å reise nedover en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2012 Solgt! Tråd kan fjernes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...