#1 Skrevet April 30, 2012 Selger unna noen deler som ligger å støver ned Send PM! Kn Filter til B7 (kun prøve montert å kjørt 5 min) : 300 kr In Pro Speilkapper til B7 : 800 kr Intercooler fra 1996 Audi A4TQ : 650 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2012 Passer knfiltret på 170tdi? kan godt ta d da, grunnen til at du ikke skal ha d da? Mere bråk eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2012 Blir det bedre lyd med KN filteret? MEget intresert da det mest sannsynlig passer B6 også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2012 prøvde dette på en 140TDI å det ble faktisk mere "Motor" lyd i selve bilen men som sagt testet bare i 5 min da jeg ville helst ha ting orginalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2012 Hvordan er tilstanden på speilkappene? Jeg er interessert i dem! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2012 De er så si feil frie et par steinsprutmerker, men disse sjer du nesten ikke Hvordan er tilstanden på speilkappene? Jeg er interessert i dem! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...