#1 Skrevet April 30, 2012 (endret) Fått på senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2012 Her er da i tilfelle min/vår bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2012 Bra initiativ til tråd! For tiden har jeg kun én som er kvalifisert for denne klubben. 1978 Audi 80 GLS. Sees på landeveien i sommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2012 Dette er da min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2012 Mine... Jeg er ingen flink fotograf, og de fleste bildene jeg tar er med mobilkamera på impuls, så kvaliteten er ikke alltid på topp.. Flatgolfen.. Er stort sett den det går i på sommeren / når det er tørt. Er vel det man kan kalle "pen langt ifra, men langtifra pen.." Kan i enkelte tilfeller høres/luktes (E85) på avstand, ut fra rundkjøringer osv.. To'ern.. Dette er vel et av de eneste bildene jeg har av den - fra da jeg hentet den.. Gamle "brannbilen" til Kristoffer.. Det er vinterbilen / partygolfen.. Bobla... Denne bråker også litt.. "Dragracer'n".. Litt sleeper kan man vel kanskje si.. Forfra - fra Dragrace på Gardermoen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2012 Her er vår A4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2012 Her er min Passat:) By espen88 at 2012-05-30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 9, 2012 ...og dette er min... Har nye enderør på potta nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 9, 2012 Dette er min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 10, 2012 min slitene traver. Deilig å komme hjem i dag å finne ut at noen har lekt hammer og spiker med panseret mitt også=( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 12, 2012 Bedre bilder vil komme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 6, 2012 Førstegangsbilen min Kjørbar og på veien forhåpetligvis til våren A3 8L, 1.6 1997 , rulla 130 000 Forhåpentligvis motorbytte når jeg får fast inntekt og bedre økonomi .. kjøpte denne orginal gule fargen og stylet og lakkert og av med dører og alt og lakkert hjemme i garasjen med kompressor , pressing , sprøyte og vannavskiller . Har kjøpt en A4 B5 sedan mørk grå som bruksbil nå, hatt i 2 -3 mnd satt på lorinser felger, sota rutene og montert noe stereoanlegg polert opp og bytte mye slitedeler og servicedeler på Bilde kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 6, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 6, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 2, 2012 Lagringsbanebilen: '89 VW Corrado G60, nå 8vT. Konebilen: '00 VW Polo 1.4, nå med FK Highsport og 15" Ronald Turbo R10 Til daglig skrus/kjøres en 98' Audi A6 Avant, den tar seg dårlig ut i dagslys, derfor ingen behov for bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 3, 2012 Konemors gullunger, '04 A4 1.8tq Cabrio og '96 2.0E Cabrio: Snæcksent interiør i A4'en: Gamle, gode S4'en, her i sine glansdager med grønne skilt og pen lakk! Beklager denne, men '83 Toyota "man må jo ha en bil som går også" Celica Supra 2.8i: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 4, 2012 Får oppdatere min bilpark i tillegg til Greenpiece som er avbildet ett par poster over. Nye familiemedlemmet er en Audi A3 09/10 modell. Om den spottes i Sandefjord og jeg ser litt rødhåret og feminin ut er det fordi samboeren min disponerer denne til og fra jobb da jeg kjører firma-Hilux Ikke så mye som kjennetegner denne enda foruten xenonlook-pærer i grøftelysa. Soting kommer innen to uker, samt fjerning av typebetegnelse. Siden det er hovedsakelig madammen som bruker bilen blir det neppe no grådig senk, men baklukespoiler og nye sommerfelger er i planleggingsfasen Endringer kommer i tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 5, 2012 Her er mine biler! 2006 Audi A4 TDi quattro - Daily driver. 1985 Audi urquattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 6, 2012 Første bilen min som jeg fortsatt kjører rundt i etter 6 år på godt og vondt. 1990 Golf 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 7, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 28, 2012 Vinterbilen sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 30, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 26, 2012 Hadde kun dette på tlf -02 Allroad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 27, 2012 det er da Golf mk3 Varianten med ventofront som er min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 13, 2013 Får slenge ut et bilde av vogna mi også. Har endel planer, må ta litt og litt når det passer lommeboka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...