#1 Skrevet Mai 1, 2012 Som topic. Min er defekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2012 Har kansje min gamle orginale fra S2. Men da må eg sjekke oppe på verkstedet. Veit ikkje om den er lik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2012 Er ikkje sikker. Men mi er no ute så kan ta med den og sammenlikne. Gi meg ein lyd på 95753166 om du finenr den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2012 Skal ta meg ein tur opp og sjå etter. så kansje eg får byttet om til noen sommer dekk også er jo på tide no,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2012 Håper dere finner ut av det Er vel bedre å kjøre S4'en en 80'en til Ulvik ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2012 Håper eg og. 80'en er ein god bil det, på vinterstid:p S4'en er jo direktørbil i forhold. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 1, 2012 Hei! finner ingenting i dag. Så om ikkje min bror eller han ungdomen på verkstedet har ryddet den vekk ein plass er det nok gått i bosset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 1, 2012 Takk for forsøket hvertfall. Noen andre som har det liggende tilfeldigvis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 1, 2012 Er ikke samme pumpe på s2 og s4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 1, 2012 Er ikke samme pumpe på s2 og s4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 1, 2012 Bestiller du ny imorgen da? Har den kanskje til torsdag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 1, 2012 Var ute i Øygarden og henta ei brukt, så no er det liv i bilen igjen:D Bestiller nok ein ny så eg har liggende til neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...