Hvor store felger bør jeg velge? Audi S3 8L

Anbefalte innlegg

Har nå bestemt meg for å beholde bilen noen år. Med det er da også bestemt at bilen skal senkes og nye sommerfelger skal kjøpes inn.

 

Har funnet felgene jeg har lyst på, men sitter å funderer om jeg skal kjøre 18 eller 19toms. Er redd 19 blir se stort ut. Noen meninger/Tips?

 

Har søkt myye rundt på nettet. Problemet mitt er at jeg sliter med å se hva som står på de enkelte individene jeg finner.

 

img8965j.jpg

Vet det florerer av disse felgene rundt omkring. Men det får bare våge seg. Det er slik jeg vil ha min bil til å se ut. Se vekk ifra at min er sølv da. Er dette 18toms??

 

Takker for alle innspill.

 

Mats

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

19" er helt perfekt på disse bilene. Har hatt S3 8L med 19" og det ble grisetøft.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå bestemt meg for å beholde bilen noen år. Med det er da også bestemt at bilen skal senkes og nye sommerfelger skal kjøpes inn.

 

Har funnet felgene jeg har lyst på, men sitter å funderer om jeg skal kjøre 18 eller 19toms. Er redd 19 blir se stort ut. Noen meninger/Tips?

 

Har søkt myye rundt på nettet. Problemet mitt er at jeg sliter med å se hva som står på de enkelte individene jeg finner.

 

img8965j.jpg

Vet det florerer av disse felgene rundt omkring. Men det får bare våge seg. Det er slik jeg vil ha min bil til å se ut. Se vekk ifra at min er sølv da. Er dette 18toms??

 

Takker for alle innspill.

 

Mats

 

19 tom med 215-225/35 19 er klart mest riktig på denne bilen i 2012, etter min mening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.