05 A4 B7- Hjelp: Valg av justebart senkesett?

Anbefalte innlegg

Skal bestille justerbart senkesett til min 05 Audi A4 B7 Avant FWD.

 

Vurderer å kjøpe Supersport Black Evolution men mener jeg har lest det ikke går lavt nokk.

 

Noen som vet om bedre alternativ til rundt den samme prisen? (5-6000) Evt erfaringer med supersport?

 

Skal kjøre første stunden på 18" (225/35/18) så redd det blir for høyt med supersport settet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Jeg monterte nettopp SuperSport kittet på min b7 :)

 

Går isåfall lavt nok foran, og bak så er det noen som fjærner justeringa, og evt sliper bort litt av den gummien i bunn :) Så, tror ikke det skal være noe problem og få den lav nok :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Ok, ja er jo et alternativ :) men hadde vert bedre med et som gikk lavt nokk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Ok, ja er jo et alternativ :) men hadde vert bedre med et som gikk lavt nokk

 

Jepp, det hadde såklart vært det beste :) tror det er et ganske vanlig problem om man vil gå litt lavere enn folk flest :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R ultralow da? Koster jo litt mer, men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel det beste alternativet.. Så regner med det ligger deretter i pris? Noen som vet prisen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.