#1 Skrevet Mai 1, 2012 Skal bestille justerbart senkesett til min 05 Audi A4 B7 Avant FWD. Vurderer å kjøpe Supersport Black Evolution men mener jeg har lest det ikke går lavt nokk. Noen som vet om bedre alternativ til rundt den samme prisen? (5-6000) Evt erfaringer med supersport? Skal kjøre første stunden på 18" (225/35/18) så redd det blir for høyt med supersport settet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2012 Hei Jeg monterte nettopp SuperSport kittet på min b7 Går isåfall lavt nok foran, og bak så er det noen som fjærner justeringa, og evt sliper bort litt av den gummien i bunn Så, tror ikke det skal være noe problem og få den lav nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2012 Takk for svar. Ok, ja er jo et alternativ men hadde vert bedre med et som gikk lavt nokk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2012 Takk for svar. Ok, ja er jo et alternativ men hadde vert bedre med et som gikk lavt nokk Jepp, det hadde såklart vært det beste tror det er et ganske vanlig problem om man vil gå litt lavere enn folk flest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2012 H&R ultralow da? Koster jo litt mer, men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2012 Er vel det beste alternativet.. Så regner med det ligger deretter i pris? Noen som vet prisen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...