Bluetoothmobiltelefon-ting sluttet å fungere Golf 6

Anbefalte innlegg

Hey!

Har en Golf 6 Style BMT, med telefonforberedelse. Den sluttet å fungere helt plutselig, når jeg trykker på "Phone" muter den bare spilleren, og "Telefon" forsvant fra kjørecomputeren. Hva kan jeg gjøre? Bare sende den inn til Møller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan gå over sikringer. finnes innenfor deksel på instrumentpanelside førerside. og det finnes litt i motorrom ved batteri (tror da att det er på instrumentpanelet.)

Men det høres ut som om du har problemer med selve Styreenheten, de er desverre ikke feilfrie. Du kan sjekke om kontakten sitter fast. om du drar bak passagerstolen foran ser du en isoporboks, rykk opp denne. der sitter telefonstyreenheten (med mindre du har RNS315 da sitter denne innebygd i din radio og da er nok den fuckt! Jeg hadde uansett dratt til møller så lenge det er garanti på bilen. Finnes lite om så ingen anledning til å begynne å fikle selv. du sitter bare i driten om du skulle ødelege en kontakt eller noe. =) Møller burde kunne ta inn bilen litt kjapt for å bare lese av feillager. Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta av minuspolen i noen minutter og se om det hjelper

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thanks! :)

Da prøver jeg å ta av minuspolen i noen minutter, og hvis det ikke hjelper, sender jeg den inn til Møller :P

Bilen ble kjøpt ny i September ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.