#1 Skrevet Mai 2, 2012 (endret) Hei igjen Da er det på tide å få inn LED på tåke- og parklysene. Hvordan gjør jeg det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2012 Tåkelys grillen er klipset fast, så den trenger en real røsk. Der etter er det 3 skruer som må av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2012 Snakker vi om hele leppen, eller bare den ovale flaten tåkelyset er fetet til? Skal den dras ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2012 Fant ut av tåkelyset, enkel sak. Hvordan bytter jeg parklyset? Når jeg så raskt over det hele, virker det som at hele lykten måtte ut (inkl fanger..) virket litt drastisk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2012 Jeg lurer fremdeles på hvordan jeg får byttet parklys.. Anybody? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2012 Du trenger ikke av med lykten nei.. Men det er kan være litt knotete, en fordel med små fingre Du når ikke tak i pæreholderen med fingrene, men du klarer å røske den ut ved å ta tak i ledningene som går dit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2012 Hva skal skrus på? Hvor skal det dras? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...