Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal ha meg nye felger, Tenzo-R project 7 v.1. http://qwt.no/tenzor_project_v1/P_96430 .

 

8x18 ET 45. Vil dette passe på golfen? Har sjekket opp endel, å er så mye forskjellig mtp innpress. Vet at jeg må skaffe meg senterringer hvertfall. Bilen er senket, vet bare ikke hvor mange mm :S

 

 

Takker for svar.

 

Rasmus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skal vel passe helt fint, nesten uansett senk. Fine felger forresten, skal du kjøre med slingrebolter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva slingrebolter er, men sånn jeg har forstått det så kan jeg kjøre med 5/110 på 5/112? Isåfall så må jeg vel nesten det? :) Hvordan er det med 19" 8.5 med ET 45?

 

Takk for raskt svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8,5x19" ET45 går veldig bra, selv med mye senk :) Men da anbefales 215/35-19 dekk evnt. 225/35-19 for litt mindre strekk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette uten subbing? Jeg er hvertfall plaget med det nå. Lite med vinterfelgene, 18" detroit ET 51. Men subber endel med nåværende sommerfelger, Dotz Shuriken 18" ET 48.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette uten subbing? Jeg er hvertfall plaget med det nå. Lite med vinterfelgene, 18" detroit ET 51. Men subber endel med nåværende sommerfelger, Dotz Shuriken 18" ET 48.

Det skal ikke subbe det nei, så det er merkelig at du subber nå med ET48..

 

Hvordan dekk er det du har nå? Kan faktisk være at du subber innover med så høy ET og ballongdekk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

225/40 r18 er dekkene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

91_1085792846.jpg

 

Kanskje ikke det beste bildet. Kan det ha noe med demperne å gjøre? Tror de er ganske stive.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som ganske ballongdekk, så det er nok der problemet ligger.. Hvis du kjøper, som sagt i stad, 8,5x19" ET45 med 215/35-19 dekk så kommer ikke det til å subbe.. 225/35-19 dekk kan gå det også men mer fare for subbing igjen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, tusen hjertelig takk for god og rask hjelp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker å spørre her mens jeg er igang, er litt usikker på hvilken felg jeg syntes er finest. Noe innput?

 

100389_Tenzo-R_Tenzo-R_Type-M_v1_1.jpg syntes disse er fete, og ville passet sort bil.

 

100382_Tenzo-R_Tenzo-R_Tenspec_1.jpg

 

96433_Tenzo-R_Tenzo-R_Cuzco_v1_2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, tusen hjertelig takk for god og rask hjelp!

Bare hyggelig å hjelpe til :)

 

Ta de felgene du synes er finest :) Men om jeg måtte velge, måtte det blitt de første!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette uten subbing? Jeg er hvertfall plaget med det nå. Lite med vinterfelgene, 18" detroit ET 51. Men subber endel med nåværende sommerfelger, Dotz Shuriken 18" ET 48.

 

Høres veldig rart ut at 8x18 ET48 med 225/40 18 skal subbe på Golf 5, kan det være at bakstillinga er skjev slik at det ene hjulet stikker mer ut enn det andre og derfor subber? Stive dempere/fjærer er kun fordel mht subbing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres veldig rart ut at 8x18 ET48 med 225/40 18 skal subbe på Golf 5, kan det være at bakstillinga er skjev slik at det ene hjulet stikker mer ut enn det andre og derfor subber? Stive dempere/fjærer er kun fordel mht subbing.

Ja det høres veldig rart ut, så skjønner ikke det..

 

Jeg har akkurat det problemet på min bil som du beskriver her, Runar.. Jeg må ha 5mm spacer på den ene sida for at det skal bli likt : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det høres veldig rart ut, så skjønner ikke det..

 

Jeg har akkurat det problemet på min bil som du beskriver her, Runar.. Jeg må ha 5mm spacer på den ene sida for at det skal bli likt : klø :

 

Hadde det samme på Passat 3BG, oppsøk Møller og be dem dra traversen over! Hadde jeg villet ha "Chrysler-toleranser", ville jeg kjøpt Chrysler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det samme på Passat 3BG, oppsøk Møller og be dem dra traversen over! Hadde jeg villet ha "Chrysler-toleranser", ville jeg kjøpt Chrysler :)

Ja må gjøre det, men de tar vell blodpris for å ordne det tenker jeg!

 

Hehe, american style suspension :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig har ikke lageret 4 felger, så da må jeg bestille noe nytt. Jeg likte egentlig tanken på timeattack felger, men ser dårlig ut. Har dere noen tips til hva som kunne sett bra ut på en sort golf mk5? Hva med bronze felger? http://qwt.no/tenzor_cuzco_v1/P_96433 feks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.