#1 Skrevet Mai 2, 2012 (endret) 4 stk. ubrukte Zito WP111 5x112 8,5x18" ET40 i eske, komplett med bolter og senterkopper vurderes solgt. Har noen bilder jeg har tatt selv også, kan legges ut senere i kveld. Felgene ligger i Elverum, og sending er ikke aktuelt før jeg eventuelt bestemmer meg for å selge de. Selges grunnet at jeg har flere felgsett jeg kan bruke på bilen, og vurderer å bruke penger på å omregistrere Touranen til personbil istedet. Kan evt. byttes i andre felger, hvis det er rette felger. F.eks RS6 o.l 5x112, ET ~40-45 Ligger på 6000,- nye, så kom med bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2012 Byr deg 4.000,- Kan hentes ihelga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2012 Er det siste bildet arkivbilde, eller er de faktisk så konkave? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2012 (endret) Arkivbilde. (rettere sagt google) Kommer bilde senere i dag av mine egne felger. Har bilder i diverse vinkler Er redd det er 9,5" som er mer konkave enn 8,5" Lagt til etter 1 dag: Litt dårlige bilder, men ser i allefall sånn nogenlunde. Kun den ene felgen som er avbildet som er åpnet, de 3 andre eskene er aldri åpnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2012 Når får jeg evt svar på budet mitt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2012 4000,- er nok litt for lite desverre. Da havner de nok i felgarkivet for å se om de evt. passer på ny bil når den tid kommer Eventuelt så havner de på finn.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2012 har du bestemt deg om du skal selge ? og evt kan sende.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 5, 2012 Selger og sender, men ikke til for lav pris Da blir de liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 9, 2012 Siden du nevner det, tillater jeg meg å poste et par bilder av bilen din med tilsvarende felger Si ifra hvis jeg skal fjerne de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 9, 2012 går fint det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 9, 2012 Her er samme felg å dim på S2:) bare med et på 30! Si ifra om jeg ska fjerne d! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 23, 2012 interesser jeg.. men du stikker jo igjenn, nesten før du rekker å skrive din 1 pm etter du er pålogga! så tar det en evighet før du er på igjenn.. men som sagt, du har pm og jeg er en potensiel kjøper.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 23, 2012 3000 bydd fra meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 24, 2012 interesser jeg.. men du stikker jo igjenn, nesten før du rekker å skrive din 1 pm etter du er pålogga! så tar det en evighet før du er på igjenn.. men som sagt, du har pm og jeg er en potensiel kjøper.. Beklager, mye styr om dagen. Jobb, flytting, og forberedelser til litt av hver hjemme. Rekker ikke være online om dagen Og hvis jeg er online er det stort sett for å se finn.no etter ny bil Har svart deg nu 3000 bydd fra meg. Notert bak øret det også, men er nok desverre litt for lite Da blir de nok liggende på garasjen eller havner på en annen bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 25, 2012 Hva er budt på nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 26, 2012 Jeg byr 4500 kr, og jeg kan komme og hente felgene kjapt som f! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 27, 2012 solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 28, 2012 Solgt til Knut Olav ja Har vært treg til å oppdatere, er ikke så mye online på forumet lenger. Men vi har hatt kontakt både via PM og TLF en stund. Sendte de med posten i går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...