#1 Skrevet Mai 2, 2012 (endret) Vurderer å bruke biltema varmebestandig/motor lakk på bilen. I første omgang på alle steder jeg fikser rust, i tilegg til grunning, men muligens på hele bilen på sikt. Men lurer på om ikke denne er så sterk at den spiser opp plast og pakninger? Noen som har noen erfaringer? Kjipt å herpe deler av bilen med dette hvis de ikke tåler den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2012 Vurderer å bruke biltema varmebestandig/motor lakk på bilen. I første omgang på alle steder jeg fikser rust, i tilegg til grunning, men muligens på hele bilen på sikt. Men lurer på om ikke denne er så sterk at den spiser opp plast og pakninger? Noen som har noen erfaringer? Kjipt å herpe deler av bilen med dette hvis de ikke tåler den. Ville vel ha vært forsiktig med å bruke den. Ikke for at jeg er redd den vil ødelegge plast eller pakninger. Men for at veldig mange enkomponent sprayer reagerer med lacken du evt skal ha på til slutt. Mvh. Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2012 Ville vel ha vært forsiktig med å bruke den. Ikke for at jeg er redd den vil ødelegge plast eller pakninger.Men for at veldig mange enkomponent sprayer reagerer med lacken du evt skal ha på til slutt. Mvh. Christian Stemmer, sånn det var ja. Har brukt det litt før, men husket bare det boblet noen ganger, men trodde det var plastikk å slikt, men er nok lakken som gjorde det da. Takk =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...