#1 Skrevet Mai 2, 2012 Selger unna en corrado g60 delebil. Planen var å bare ha motoren som en backup på min andre corrado, men nå er den blitt så kraftig modifisert at jeg ikke har bruk for denne lenger. Det er en god motor, gått 190 000km. Sviver fint, og g-laderen lader og lager flott kompressor lyd. Eneste jeg har sett som er dårlig er returen på g-laderen. Den må byttes. koster rundt 3-400 kr. Bilen kan ikke registreres, er bare skall og motor nesten. Bare laderen kan selges for mange tusen kroner. Setter minsteprisen til 5000,- for bil med motor og g-lader. Dette er svært rimelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2012 Hvor står bilen og har du noen bilder av motor og interiør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2012 (endret) Bilen står på sotra utenfor bergen. Bilder av motor kan jeg skaffe, og av interiør. har du et mob. nr? Lagt til etter 1 dag 1 time: Mottatt bud på 5000,- Men han kan ikke hente den før han kommer hjem fra ferie. Perfekt for de som har en gåen motor, g-lader eller girkasse i sin bil Lagt til etter 3 dager 23 timer: Kan også nevne at bilen har fult servicehfte frem til 185 000,- Mottatt bud på 5 000,- men han har ikke mulighet til å hente enda. Bilen står her, bare å komme med bud Sikkert lett å tjene seg noen kroner her og på delesalg, men jeg har ikke tid til å skru den fra hverandre noe mer selv, og heller ikke kompetansen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...