#1 Skrevet Mai 2, 2012 var på ba sine sider og såg tittelen "skylder 785 millioner". og med det var dette bildet. begynnye å lura kva var det bergen lokallag hadde gjort no, men det var ikkje så farlig;) http://www.ba.no/motormagasinet/article6039314.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2012 Så det jeg også.. De kunne no funnet ett annet bilde da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2012 So mykje peng har me ikkje i kassen gitt, no må da selgast vaffler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2012 Strengt tatt dårlig gjort av avisen å bruke det bildet synes jeg, da mange trekker slutningen; Råner (ja, det er det folk flest kaller oss bilinteresserte) = folk som ikke betaler årsavgift osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2012 er det noen i klubben som har tatt bildet? edit: "nikita" er kanskje ikke med i klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2012 er det noen i klubben som har tatt bildet? edit: "nikita" er kanskje ikke med i klubben Bilde ble tatt av BA under vår store photoshot på Festplassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 2, 2012 Bilde ble tatt av BA under vår store photoshot på Festplassen Trivelig at de drar fram akkurat dette bildet i kontekst av artikkelen da Men de har vel manko med bil bilder så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 2, 2012 Trivelig at de drar fram akkurat dette bildet i kontekst av artikkelen da Men de har vel manko med bil bilder så... Syntes de kunne brukt et bilde, fra Gatebil klubben eller noe Går faktisk ann å se reg.nr på noen av bilene...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 2, 2012 Trivelig at de drar fram akkurat dette bildet i kontekst av artikkelen da Men de har vel manko med bil bilder så... Manko på det meste i den BullshitAvisen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 2, 2012 Hah! Eg har no betalt selv om bilen min sneik seg med på bildet der som er ganske malplassert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 2, 2012 skiltet på min og sniker seg leselig inn der! e no betalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 2, 2012 er det noen i klubben som har tatt bildet? edit: "nikita" er kanskje ikke med i klubben Han Nikita jobber frilans i BA mener jeg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 2, 2012 omg så dårlig gjort! Kill'em all! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 3, 2012 tar på meg 200 mill. eg , no problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 3, 2012 Har sendt BA en mail så får vi se. Utrolig dårlig gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 3, 2012 spent på svaret fra ba! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 3, 2012 Hvorfor har de bilde av deres biler? Er da jeg som ikke har betalt... Tror jeg skal sende inn bilde av min bil så kan de heller ha den der... (Gidder ikke betale årsavgift før bilen er EU ok, om den skal vrakes likevel slipper jeg unna med halvedelen) Beklager evt skivefeil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 3, 2012 Nå gikk A3'en min akkurat klar av bildet, men ser ikke helt problemet? Avisen eier bildet og det er tydelig merket med "Illustrasjonsfoto". Edit: Ser nå at det faktisk går an å lese skiltet til Golfen... Det er en smule uheldig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 3, 2012 Amatøravis... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 6, 2012 Da har eg fått dette svaret av BA i dag: Hei Vi har nå byttet bilde og beklager at dere oppfattet det slik. Vi merket bildet med "illustrasjonsfoto" slik at det ikke skulle oppfattes som noen kobling. Hele skiltnr kunne ikke leses slik vi vurderte det. Mvh Eva Johansen Bergensavisen Bra de ordner opp da. Har sendt en takk mail til henne nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 6, 2012 Noen som ser hvilken bil som er på det nye bildet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 6, 2012 09 mod ford mondeo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 6, 2012 Noen som ser hvilken bil som er på det nye bildet?? Mondeo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 6, 2012 Jeg lo godt for meg selv nå, takk for å redde dagen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...