#1 Skrevet Mai 2, 2012 Hei! Jeg vurderer å skaffe skinninteriør til en gammel coupequattro! er det noen her som vet hvor jeg burde lete etter noe slikt noe? eller kanskje det er noen som sitter å ruger på et fint interiør til disse bilene? Jeg er også usikker på hvilke interiør det faktisk var mulig å få tak i orginalt til disse bilene, er det noen som sitter inne med slik kunnskap så er jeg takknemlig! Pål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2012 Nja, svææært få av disse ble levert med skinninteriør da. 9/10 med stoff. Og de få som ble levert med skinn hadde samme typen som urquattro ble levert med. Om du har masse penger til overs så kan jeg ta noen runder å leite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2012 Hehe, det hørtes skummelt ut! Jeg vurderer å bytte bilen hvis noen vil bytte i det jeg heller vil ha, men hvis dette ikke funker så blir den nok hos meg til evig tid og da vil jeg ha dette interiøret! men hvor mye er masse penger til overs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2012 http://www.ebay.de/itm/LEDER-INNENAUSSTATTUNG-SITZ-AUDI-URQUATTRO-COUPE-/320755020555?_trksid=p3286.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D8140105314770975027 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2012 ingen som har noe slikt liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...