Audi coupe quattro typ 85. lagt inn bilder!

Anbefalte innlegg

Hei Hei!

 

Jeg har en gammel audi coupe quattro, jeg vil egentlig bare lufte tanken om å bytte til noe annet!?

 

Er det noe interesse for dette så kom gjerne med forslag!

 

Jeg trenger absolutt ikke å bli kvitt bilen og jeg trenger ikke sårt penger heller.

 

Det jeg virkelig har lyst på er en fin audi 80/90 q av gamle typen :) ikke interresert i noe sarr som står bak en låve :P helst 90 quattro! men jeg er åpen for forslag. Jeg kan også være veldig interresert i en pen 200 avant

 

bytter/selger helst til entusiast.

 

CoupeQuattro har et litt slitt førersete (såklart) men ellers er den ganske strøken! ikke no rust, ikke no tull! lakkert 2011. nye foringer, stag etc etc etc. bilen er absolutt ikke noe prosjekt! Jeg kjøpte denne bilen for å redde den fra ungdomsbilbruk egentlig :)

 

Jeg lar det være med dette så lenge bare for å se om det er noe interesse:) legge inn bilder osv det fant jeg ikke ut av da hiddenkunnskapene er ekstremt lavmåls. kan sende på mail hvis det blir aktuelt!

 

mvh Pål

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for dette:) jeg skal sende bilder i helga! må få tatt noen ordentlige bilder først!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god :)

 

Lagt til etter 3 dager 6 timer:

 

Her har du dem:

HPIM4713.jpg

HPIM4718.jpg

HPIM4727.jpg

HPIM4733.jpg

HPIM4739.jpg

imag9onquattro.jpg

 

Anbefaler at du sjekker ut http://www.photobucket.com for opplasting av bilder til senere, er veldig enkelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk for inlegg av bilder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke satt noen pris fordi jeg er mest interresert i å bytte i 80/90quattro eller 200avantQ av rigktige typen. jeg har ikke klart å få tak i en slik bil på flere år så jeg prøver meg på å bytte en coupequattro:)

 

jeg tar selvfølgelig imot seriøse bud! syntes det er vanskelig å sette en prisantydning på en slik bil, det er jo så få som selges.

 

vil helst bytte til meg noe annet som sagt, hvis dette ikke går så vurderer jeg salg eller å ha den selv til den er veteran.

 

hvis jeg må si noe som helst om pris ved rent salg så er det uaktuellt å selge for under 60.000

 

mvh Pål

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo bilen min som jeg pusset opp i fjor :) Når kjøpte du denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! så kult! Det er ikke lenge siden jeg kjøpte den! har prøvd å få tak i en 90q leeenge nå, men fant aldrig noen! så jeg kjøpte denne for en mnd siden! litt for å bytte med noen som hadde det jeg helst vil ha, og litt fordi det virket som den var en rånebil og han som eide den snakket om isbanekjøring osv, jeg får vondt i sjela av misbruk av slike klassikere! :)

 

det er en bra bil! bortsett fra endel "idioti" satt rattet på helt feil etter tenningslåskifte og det er gjort et tappert men veldig elendig forsøk på ett eller annet håndbrekksarbied :P

 

men! det var ikke han som hadde lakket den rød! er det du?? :) fin farge men jeg syntes de er finest hvite, jeg fikk spasmer når jeg fant ut at den var orginalt hvit! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han sa heilt noe annet når han kjøpte den av meg, skulle være søndags bil mente han...

Håndbrekket var defekt når jeg sålgte den, fant ut at calippere må mest sannsynlig byttes. Rattet var rett når jeg hadde den så må nok være han som har rotet der :)

 

Det var jeg som lakket den ja :) Det var mye karosseri arbeid på denne og er ikke stor fan av hvit farge så blei til rød, men det er jo smak og behag :) veit i hvertfall at jeg skal ikke bytte farge på noen flere biler, blir best resultat med original farge :)

 

Har gjort utrulig mye på denne bilen... Ble solgt med tungt hjerte!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser at du har skiftet endel deler ja, virker som det er nye foringer mange steder, dempere og bremser er heller ikke gammelt! Bilen er egentlig i veldig fin stand! :)

 

gjorde du noe med motoren på denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har bytett alle foringer i bærearmer bak, bærekuler bak, endeledd framme, bremser rundt om, hjullagere rundt om, fjærbeinslagere rundt om, fjærer rundt om. Det er sikkert noe meir, men husker ikke i farta... Har fikset all elektriske for fungerte kun et parklys av alle lys på bilen :S Har sveiset, lagt på kjit og tektyl under hele bilen! dempet hele gulvet i bilen, har noen bilder fra under oppussinga om det er aktuelt :) Motoren har jeg nesten ikke rørt, regreim er byttet som er gått kanskje 1000 mil etter det, byttet olje, filter og slik :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var omtrent alt som er bra med bilen det du har gjort! :)

fortsatt noe å gjøre med det elektriske anlegget men det er bare koselig jobb! det eneste som jeg er redd ikke kan repareres er kretskortmonterte pærer i dashbordet! litt for mye loddepatenter bak der som har skjært seg :S

 

jeg hadde satt stor pris på om du ville sende meg disse bildene! det hadde vært gøy å hatt! :)

 

email er: paalbaats@hotmail.com

 

jeg skal muligens se på en 90 i sommer, men det blir mer og mer aktuellt å sette bilen i garasjen/søndagsbil frem til den er veteran nå! jeg har lyst til å bygge en ny motor til den, orginal motor med moderat sugetrim. Jeg vil også lakkere den alpinhvit igjen og skaffe et annet interiør! du kan få kjøpe den tilbake når den er veteran for 200.000 ;S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kretskortmonterte pærer i dashbordet har jeg ikke rør så det veit jeg ikkje hva som er gjort :) Jeg skal ordne bilder i løpet av uka en gang, jobber så mye så ikkje altid jeg har tid...

Du får si fra om du beholder den!!! Kan fortelle litt meir om historikken og det som er gjort av meg.Har noen kvitteringer liggende også :) Kanskje ta meg en tur og se på bilen, vurdere å kjøpe tilbake når den er ferdig for 200000 :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.