#1 Skrevet April 18, 2005 Ny dag nye muligheter heter det...! Vi salet opp N-M`s silber-stallion og satte kursen for McD og mandagstreffet. Tidlig ute slik at vi sikret oss en bra plass. Etter å ha spist litt is og annet "godt" så var det tid for litt "mysing". Rudi var på plass med sin lekre 4-dørs "Gylf". Ryktet på gata (Rudi sjøl) sier at denne skal blir lavere enn min kæbb.. men jeg har desverre ett handikapp i form av forsterkninger under kanalene Play fair, buddy!!! En havseiler var også på plass.. Jan Tore`s "lækre" kæbb... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2005 "Åsså tok jeg bare tak i hoftene vøtt...!!!" Noen hadde tatt med seg voksfiguren fra standen på Motorfestivalen. Mattis og Baard spaner inn hekken på nye Servelaten Forsvaret var på plass for å holde orden på folkemassene. Vinneren av "Største-og-skakkeste-eksos" gikk desverre ikke til VAG denne gangen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2005 Vet ikke helt hva jeg skal skrive her.... Ny aktivitet på mandagsmøtene er DISCO!!! "Danse i ring....." NM i uryddig parkering!! Diesel-bling..!! Mattis sin nye "ransbil" har blitt brukt litt for mange ganger.... Hvis blikk kunne drebe... "I hate paparatzis!!!!!!!" Undertegnede prøver de nye MOMO-padsene til Nina Marie. "Jag gjer dom 5 rattar..!!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2005 Blåste fra ett par Ævdies på veien hjem også.... Kjetil B gir makeupspeilet 4 av 5 rattar. Trekkes for litt dårlig lys. SNIPP SNAPP SNUTE!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...