#1 Skrevet Mai 2, 2012 Som tittel sier ønsker jeg og selge en s-line grill til a3 8p. Denne selges fordi jeg kjøpte sort grill isteden. Komplett grill med skiltholder osv. 800kr/bud. Denne er stor, så litt upraktisk og sende. Kan levere i Oslo. Trenger nok en runde med autosol, ellers bra. Kan jo alltids plastidippe om man vil også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2012 Denne passer vel ikke til non-line? Så ganske lik ut nemlig... Sent from my iPad using Tapatalk HD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2012 Denne passer vel ikke til non-line? Så ganske lik ut nemlig... Sent from my iPad using Tapatalk HD Jeg husker ikke, tror Michael vet det, send han en pm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2012 Gratis bump, ikke får å stjele dine kunder men har en standard grill til a3 8p3 2009 og opp vist noen trenger. Chorme ramme Får de med nyere front Sent from my GT-I9300 using Tlapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2012 Noen som er intr? 400kr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2012 Ingen? Noen med 2-300kr da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 1, 2012 Hvis noen kan finne ut om denne passer til min, eller om det er noen som vet, så tar jeg den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 2, 2012 Du kan låne den og prøve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 6, 2012 SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...