Slitasje på innsiden av bakhjul Audi A4 96 mod

Anbefalte innlegg

Hei jeg er ganske fersk her på forumet her men jeg har et spørsmål som jeg håper noen kan svare meg på :)

 

jeg har en audi a4 96 forhjulsstrekker og har da det problemet at bakjulene blir slitt på insiden og bakhjulene ser muligens ut til og skræve litt mer en normalt. hjulagrene er bra så de har nok ikke skyld i dette og det ser ut som om det heller ikke er noen stillingsmåter for hulstilling heller så hva er da årsaken ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opplever det samme med min '99 quattro, med anned hjuloppheng enn deg. Har hatt den på hjulstillingskontroll flere ganger, hjelper ikke...

Har på "frihånd" justert inn camber litt, regner ikke med det er spissingen som er problemet, siden det kun er ene hjulet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skjønner kan jo muligens være hjulagret ditt eller dålige foringer ikke det at jeg har så veldig peiling på quattro bakstilling da kan jo også muigens være en dårlig demper og da gi en feilstilling på hjulet. er illafall iriterende opga dekk er ikke ak det billigste og handle når en må bytte ut dekk oftere en normalt :/ men så litt på hulstillingen i dag og det viste seg at det ene hulet er helt på bærtur og det andre er i grenseland :/ har en mistanke om at bakakslen kan være bøyd opga en ikke har justeringsmuligheter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.