#1 Skrevet Mai 2, 2012 Prøvd å søke på emnet uten særlig svar, Vw touran er vel bygget på golf 5 chassi? Derfor lurer jeg på om eksosanlegg laget for golf 5 kan passe min vw touran 04 mod? Snakker om eksos fra etter cat og bakover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2012 Jeg monterte en gang bakre eksos fra mk5 gti på en Touran. Det er bolt-on mtp oppheng, men du får ikke eksoshalene gjennom fangeren uten å kutte i blekk. Jeg ville ikke gjøre dette og endte opp med å legge den under fangeren, mener å huske at jeg byttet ut gummioppheng for å senke eksosen litt. Fjernet forøvrig eksosen etter noen dager, det så ikke pent ut når det stakk ut under.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2012 Hva slags blekk snakker vi her da? På fangeren eller chassi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2012 Hva slags blekk snakker vi her da? På fangeren eller chassi? Tror det er snakk om en plateskjøt i karosseriet som stikker ned på baksiden av støtfangeren som må "friseres" for å få en fin høyde og ditto bakkeklaring på potta bak. Det går minst 1 Touran her i Kristiansand med to utblåsninger bak. Den ene har jeg "track" på, så den skal inspiseres ved første og beste anledning. Blir vel omtrent som "dekal-trim" som svenskene kaller det å montere dobbel utlufting bak på ei "dieselpurke", men det ser i det minste bra ut..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2012 Blir penere med noe dobble pene eksos stusser en ingenting syntes jeg Også får man billig eksos til golf 5, istedenfor å kjøpe noe som er spesifikk til touran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2012 Blir penere med noe dobble pene eksos stusser en ingenting syntes jeg Også får man billig eksos til golf 5, istedenfor å kjøpe noe som er spesifikk til touran Hvor får du billig bakpotte med dobbel tblås til Golf 5? Link? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 3, 2012 Jeg tenkte på denne om den passer, det er 2 utblås på samme side, vet ikke om det var det du er ute etter? Eller om det er 2x2 utblås du mener? http://www.ebay.com/itm/OBX-Catback-Exhaust-03-09-VW-Golf-Mk5-GTI-2-0T-FSI-NEW-/170826596745?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item27c60f0189&vxp=mtr#ht_2026wt_1163 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 3, 2012 Nei, er ikke en slik løsning jeg er ute etter. Jeg leter etter en løsning med ett ovalt utblås på hver side. Men catback for Golf Mk5 GTI er et tips som det kan være verd å se nærmere på. Finnes helt sikkert en løsning med 1 utblåsning poå hver side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 3, 2012 Hjemme på egen PC med litt bedre tilgang til nett og delelister, så ser det ut til at jeg må se etter eksos til Golf 6 for at den skal ha utblåsning på hver side bak Ikke veldig høyt prioritert, men når ideen først er sådd så bi det nok brukt litt tid på å kikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...