Bytte av bakskjerm audi A6

Anbefalte innlegg

Fikk en tlf mens jeg var på jobb(jobber på båt) min samboer hadde rygget inn i noe og fulstendig knust høyre bakskjerm, lykta og bakfangeren på a6'n min.: gråter :: mad :

 

nå lurer jeg på hvor jeg kan få tak i en ny bakskjerm for å sveise inn?? er det noen som vet hvor den kan kjøpes eller noen som har en.

 

har en audi a6 2000 mod sedan.

 

på forhånd takk;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal kjøpe en splitter ny, så må du nok på Møller for å bestille en. Ville nok selv heller vurdert å få kappet ut en fra en delebil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns jeg så en nettside ala Veng.no som solgte bakskjermer til bla Golf. Synd jeg ikke husker hvilken nettside det var. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk bilder fra samboeren istede for en passe bra forklaring. det er bare støtfangeren og den store plastikk "platen" som ligger over støtfangeren og som går opp på hves side av bagasje luken og opp til lyktene. har funnet en plass som selger fanger ganske bilig. men den plastik "platen finner jeg ikke.

 

noen som har et tips??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt tips, kjøp deg en brukt støtfanger og få denne lakkert før du bytter den. Har du litt flaks, så kan det hende du finner deg en fanger med riktig farge så du slipper lakkering.

 

Sjekk med f.eks. Bilomsetningen.no (med VACN-rabatt) eller Heggen-bil.no.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.