Anbefalte innlegg

Vurderer å selge mine BBS LM replica felger. Dette er ikke Interaction, og jeg synes disse er meget like orginalen.

De er som nevnt i overskriften 9.5x19 et45 alle 4. Det er 235/35-19 Rotella dekk.

 

Disse sitter montert på vår A4 TDI q men synes bilen skulle vært litt lavere for å yte hjulene rettferdighet, men i og med den brukes som konebil er ikke mer senk noen tema. Det er forøvrig S-line understell med supersport senkeskåler på den.

 

Hjulene ble montert på bil den 3. mai 2012

 

Prisen satt til 12000.-

 

Jan Brede

 

 

bilde_4.jpg

 

bilde_2.jpg

 

bilde_3.jpg

 

bilde.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som trenger nye hjul ??

 

Jeg er offshore nå, og hjulene er i bruk på konebilen. Levering kan likevel ordnes.

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går vel ikke ann og dele disse, så det blir enkelt og lakkere senteret? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, disse kan ikke deles. men vet enkelte har skrudd ut skruene for enklere lakkering/maskering av senter.

 

Vil også nevne at for å få disse på A4 B7 må man ha en liten spacer forran. jeg kjører med 5mm, men tror det går med 3mm.

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å spyle av "boltene" det;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å spyle av "boltene" det;-)

 

Dette var ett latterlig innlegg...

Jeg har hatt 3 sett meg LM reps til nå.. Settet jeg hadde med interaction felger var IKKE bra.. der ble det hvite felter i aluen på kanten ganske raskt.

Dette er mitt andre sett med "englandsfelger" og har INGENTING å utsette på kvaliteten. At man kan spyle av boltene er vas, kvaliteten er faktisk helt ok.

 

Jeg for min del snur argumentet til alle som mener reps er heeelt ut.

 

Hvorfor kjøpe orginale LM når de ser ut som billigfelger uansett ?

 

Jeg synes felgene er fine, og 99,9% av befolkningen ville ikke se forskjell om man så reps og orginale ved siden av hverandre.

 

Har du ikke noe fornuftig å si, så vennligst hold deg unna mine salgstråder.

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene beholdes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.