Riktig felgstørrelse på Audi B7!

Anbefalte innlegg

Skal nå kjøpe felger, men er usikker på om jeg skal kjøpe 19x8.5 eller 19x9.5.. Det er av typen Zito wp111, så de er litt konkave og noen mener de ikke blir så konkave hvis man har 8.5, at det heller ville komme bedre frem på 9.5 .

 

Men vil dette passe, med tanke på subbing og andre ting? Og hvilken størrelse på dekk? 225, eller 235?

 

Og riktig ET? Har valget mellom 30 og 40...

 

Dette er en Audi B7 FWD, skal også ha på justerbart senkesett, sånn at dekk og hjulbuen skal ligge kant i kant :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nå kjøpe felger, men er usikker på om jeg skal kjøpe 19x8.5 eller 19x9.5.. Det er av typen Zito wp111, så de er litt konkave og noen mener de ikke blir så konkave hvis man har 8.5, at det heller ville komme bedre frem på 9.5 .

 

Men vil dette passe, med tanke på subbing og andre ting? Og hvilken størrelse på dekk? 225, eller 235?

 

Og riktig ET? Har valget mellom 30 og 40...

 

Dette er en Audi B7 FWD, skal også ha på justerbart senkesett, sånn at dekk og hjulbuen skal ligge kant i kant :)

 

Foran ville jeg valgt 8,5 hvis du skal være sikker på å unngå subbing, valsing etc. Du får ikke ET35 da, ville vært perfekt foran, 30 er litt lavt...

 

Bak kan du sikkert få på 9,5 ET40 hvis du vurderer ulike foran og bak.

 

235.35 ville jeg valgt rund baut, 265 subber villt. 225 kan vurderes dersom bilen skal helt ned, men blir veldig strekt på 9,5 tom...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører 9.5x19 et45 rundt baut på min. 5mm spacere foran for klaring til bremser.

Ingen subbing.

 

Har også 235/35 dekk

 

Forøvrig har jeg S-line understell med supersport senkeskåler foran

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempefint! Takk for svar :) Da blir det nok handel av felger nå snart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.