Feil på eksos sensor G450 (Audi A6 2.0D)

Anbefalte innlegg

Fikk opp feillampe for motor i dashbordet idag. Koplet til vag-com og fikk ut feilmelding på eksos sensor G450. Etter at bilen hadde stått en stund startet jeg den egentlig for å kjøre den til møller for rep men da var alle feilmeldinger borte, jeg hadde ikke slettet feilkoder ved avlesing heller.

Mitt spm er: tyder denne feilmeldingen som kom opp på at sensoren begynner å bli sliten og at jeg når som helst må vente å få opp feilen på nytt?? eller kan slike meldinger bare komme av og til uten grunn? Jeg tok meg en 20 min kjøretur på e6 med rpm 2500 for å evnt å regenerere partiukkelfilteret, ingen feilmeldinger å se....

Hvis jeg skulle finne på å bytte sensor selv, hvor finner jeg den og hvordan koder man den inn?

Takker for alle svar!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk opp feilen igjen idag dessverre........selvfølgelig etter at møller har stengt!!!!!: bh : Er vel vanbskelig å få tak i lånebil i helga på mobilitetsgarantien på en lørdag? Skulle gjerne byttet sensor selv men det var dette med koding da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.