#1 Skrevet Mai 3, 2012 Blir det mye strekk viss jeg setter på 205.45 på en 7,5" felg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=234945 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2012 En liten antydning kansje kommer veldig ann på dekkmerke. hvilken felgdim og på hva slags bil skal det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2012 Nei det blir ikke mye strekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2012 En liten antydning kansje kommer veldig ann på dekkmerke. hvilken felgdim og på hva slags bil skal det? Yokohama dekk. 205.45.17 på 7,5" STI felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2012 Det blir IKKE mye strekk. Jeg brukte 205 på 8" felg og heller ikke det var mye strekk men akuratt passe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2012 Ok takk for hjelpen! Da bestiller jeg ikke nye dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...