Anbefalte innlegg

Hadde bestilt Rohana RC10, men på grunn av 7-8 ukers ekstra ventetid på de allerede 8 ukene jeg har ventet, så går jeg nå for Vossen Cv1.

 

Jeg har da 2 valg.

 

20x10.5 ET30

20x10.5 ET42

 

Hvilken av disse bør jeg velge til en Scirocco 2.0 TSi 2009?

 

Takk for alle innspill :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5809127162_ffa948d6e9_o.jpg

 

Denne har 20x10.5 ET 30 foran. Spørs hvordan det hadde tatt seg ut rundt hele på en Scirocco.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at Glenn Erik hadde 20x10 ET 37(tror jeg?) på sin rocco, med 225 dekk foran og 235 bak. Dette var vel rimelig på grensen av hva som gikk på, så du vil hvertfall slite med ET 30 tror jeg..

 

Send en PM til Glenn og spør;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med 10x18 ET 45 bak var det helt kant i kant med skjermen på, pluss at det ikke var mer maks 2-3 mm å gå på til bakdemperen. Har du flaks går det med ET 42, vs 10 ET 45 bygger det jo 3,35 mm mer innover. Så det kommer an på hva hvilken camber du går for. Utover tror jeg det kommer til å subbe, med mindre du finner frem sveiseapparatet. 265/25-20 er et must, 235/30 er relativt greit strekt allerede på 9,5 og jeg hadde ikke turt å kjøre med 235/30 på 10,5. Husk at du ikke har rare dekksiden å fordele strekken på.

 

Foran er det bedre plass, men 10,5 ET 42 gjør at du ikke får maks rattutslag og det vil subbe på ledningen til ABS, mine 9,5x20 ET 36 gjorde det, med Falken Fk452

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som dette evnt går på håret og siden bilen har over 400hk iløpet av mndn, så tror jeg heller at jeg går for noe mer sikkert som har litt mer klaring.

 

Da dukker jo Rohana RC20 opp med 20x10 ET 33/45. Hvordan vil ET 33 utgjøre på Roccoen med disse felgene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT:

 

Hvorfor har du ikke laget noen tråd angående bilen din !!!??? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT:

 

Hvorfor har du ikke laget noen tråd angående bilen din !!!??? :D

 

 

Har ikke tatt meg tid til det rett og slett. Har oppgradert eksos til Bastuck 4 pipe 3" og fikk APR Stage 3 turbokit + Intercooler for en ukes tid siden, bilen er oppgradert med Stage 3 software, så nå venter jeg bare på Stage 3 Daily clutch og felgene som jeg trenger litt hjelp til å finne ut om passer ;)

 

Håper at bilen er ferdig iløpet av mndn, så dukker den nok opp på diverse treff utover sommeren :))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som dette evnt går på håret og siden bilen har over 400hk iløpet av mndn, så tror jeg heller at jeg går for noe mer sikkert som har litt mer klaring.

 

Da dukker jo Rohana RC20 opp med 20x10 ET 33/45. Hvordan vil ET 33 utgjøre på Roccoen med disse felgene?

 

10x20 er for bredt i mine öyne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.