#1 Skrevet Mai 4, 2012 Hei, Har trolig sand/stein og annen dritt i mellom vinduet og døren. Så trenger å få av dørdekselet for å komme til slik at jeg får renset dette. Jeg prøvde her om dagen, fjernet to skruer under, samt en i den nederste "hyllen", fikk den helt i bakkant. Men ved høyttaleren så virker det som det hang bedre enn en vanlig klips. Har jeg oversett en skrue? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2012 hei. alle dørn har klips. skru ut skruene deretter trekk dørpanelet rett ut. må kansje bruke litt krefter... bare dra på møller å kjøpe nye klips , tåler ingenting ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2012 Så det skal ikke være mer enn 3 skruer før klipsene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2012 Så det skal ikke være mer enn 3 skruer før klipsene? det er fire skruer,to i dørhandaket og to under på fordørene tre på bakdørene en under og to i dørhandtakene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2012 I dørhåndtaket? Fant ingen der.. Kun en i den nedre lommen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2012 3 skruer under hylla i døra på fremdørene og 1 på bakdør. 2 skruer i håndtaket, må av med pynten, treværk, carbon eller hva det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2012 Greit, da har jeg manglet noen skruer forstår jeg takker så langt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...