Lakkering av bakfanger audi a6 4f

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har en bakfanger på en audi a6 4f som ikke ser så veldig pen ut. Er ikke noen bulker eller noe, men en god del riper. Dette er noe en polering ikke kan fikse, og jeg lurer på hva det vil koste å få en fanger på en slik bil lakkert? Og hvor er det best å få det gjort i Bergensområdet?

 

Kan nevne at bilen har ryggesensor også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv lakkerte jeg fronten min hos Bergen Billakkering og betalte rundt 2700, sikkert ikke byens beste pris men jeg er veldig fornøyd med resultatet og får med garanti. Fronten var brukt så de pusset den ned samt fjernet div hakk etc, ser ny ut nå ihvertfall:)

 

Jeg antar det er ca samme pris for bakfanger:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei. Jeg var på et lakkfirma ved siden av sartor senter, de skulle ha 4700 med demontering. Jeg synes det var utrolig dyrt. Men 2700 var ikke så ille. :) Takk for svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt sikker på det ikke går bort med skikkelig rubbing og polering? Jeg ble svært overrasket over hvor bra det ble da jeg måtte fikse bakfangeren på min -07 Passat. En hos et flisfirma lastet fliser inn i bagasjen og gnikket buksa som var full av størknet fugemasse e.l. inn i fangeren. Skikkelig kraftige riper og jeg var overbevist om at fanger måtte lakkeres. Men et oppretter-/lakkeringsverksted i Bærum sa de skulle få det nesten 100% uten lakkering. Jammen hadde de rett.. Greit å sjekke ut for sikkerhets skyld i alle fall, men de må vite hva de holder på med, for fangere er jo verre enn andre ting å få pent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for innspill! :) er rimelig sikker på at det ikke fikses uten lakkering, mangler en del lakk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.