#1 Skrevet Mai 4, 2012 Skal godkjenne et senkesett, men er noe tysk der jeg ikke skjønner helt.. Noen som kan hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2012 translate.google.com? Er jo type bil og fjærnummer som er det viktige! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2012 Har du TÜV-papirene elektronisk? Hva er det du lurer på? Send dem gjerne til meg, så skal vi se om vi kan finne ut hva du lurer på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2012 translate.google.com? Er jo type bil og fjærnummer som er det viktige! Det funker ikke.. har prøvd.. Det vet jeg... Men "litt" å si mtp høyden og Har du TÜV-papirene elektronisk? Hva er det du lurer på? Send dem gjerne til meg, så skal vi se om vi kan finne ut hva du lurer på. Sender deg en PM jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...