#1 Skrevet Mai 4, 2012 (endret) Selger en liiite brukt Apple Iphone 4S 16GB Hvit. Telefonen er uten operatørlås,den er 6mnd gammel men SOM NY iom den kun er brukt i 1uke. Selges i eske m/ubrukte ørepropper. Kr 3500,- Har nytt OEM Apple glass bakpart liggende som jeg har kjøpt i reserve,dette kan medfølge for 500kr ekstra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2012 Hva med garanti på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2012 (endret) Telefonen er kjøpt i Norge hos Tele2 så de står for garanti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2012 3000 og den er solgt i dag hehe. Kan du skaffe stabstag fremme til bilen min og btw? RS4 size? Jon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2012 3000 og den er solgt i dag hehe. Kan du skaffe stabstag fremme til bilen min og btw? RS4 size? Jon. Hmm,får jeg ikke flere bud innen Mandag morgen lar jeg den gå for det,ok? Sender PM ang deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2012 Den er grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2012 Byr 3200.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 5, 2012 Kan by 3400.- om denne er som ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 6, 2012 Denne er som ny ja! Lar budrunden gå frem til i morgen kl 22. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2012 Ser ut som jeg er heldig å fikk denne Send Pm med betalingsinfo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 7, 2012 Ser ut som jeg er heldig å fikk denne Send Pm med betalingsinfo. Yes,det gjorde du. Sender deg info nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...