#1 Skrevet Mai 4, 2012 Hei .. Ønsker og kjøpe noen 19" felger til B7 ...går og venter på ny felgene mine som er forsinket, så må ha noe i mellomtiden Er vel egentlig RS6 i 19" jeg er ute etter ...til en grei pris, trenger ikke og være stygg gode dekk, blir sikkert vinterdekk på disse etterhvert Mobil: 41 92 89 02 Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2012 Jeg har noen flotte Kahn rsv 19*8.5 et30 felger. Disse er nyoppussede og er enda ikke satt dekk på.. Nye dekk kan medfølge om ønskelig. Har lagt ved ett illustrasjonsbilde. Kunne dette vært av interesse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2012 Blir nok for dyrt ... har bestilt nye felger og har nye dekk liggende har 2 kompiser som har kommet over rs6 felger til ca 4-5000 kr nå, med ok dekk ...så er vel noe sånt jeg er ute etter Jeg har noen flotte Kahn rsv 19*8.5 et30 felger.Disse er nyoppussede og er enda ikke satt dekk på.. Nye dekk kan medfølge om ønskelig. Har lagt ved ett illustrasjonsbilde. Kunne dette vært av interesse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...