#1 Skrevet Mai 4, 2012 Skal ha mye dekk til min b6 avant på originalfelger. Ifløge vognkort skal jeg da ha 205/55r16 99h. Problemet er å finne dekk med den lasteindeksen, de fleste dekkene har jo 91 eller 94. Dekkene som fulgte med bilen har li 91 både sommer og vinter. Li tilsvarer 775kg, er det per dekk eller aksling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2012 Pr dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2012 3,1 tonn på en liten stasjonsvogn? Har googlet litt og bare funnet store biler som bruker den lasteindeksen, type caravelle. Kan det være en feil? Flere b6 som har samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2012 Har du a4 b6, eller a6 4b? (eller begge?) Se tråd vs. avatar Men 99 må være feil, ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2012 Er a4 b6 har ikke fått byttet avatar. På reservehjulet som ikke har vært bru kt og er likt sommerhjulet, er li 94. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2012 sjekket liknende biler på finn mot vegvesenet, og fant ut at det skal være LI 89 noen som har tastet et tall feil. må jeg til vegvesenet for å få de rettet opp i vognkortet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...