#1 Skrevet Mai 4, 2012 hei har en golf 2007 mod her som jeg knoter noe med.. nå har jeg skrud av begge calipperne å overhalt de med pakninger å alverdens stell + nye klosser og skiver.. men dette hjelper jo seff ikke på det faktum at høyre hjul låser bedre en venstre på håndbrekket. ser ut som det funker greit med fotbremsen. vanskelig å skjekke alene. mener å tror at en ikke kan justere håndbrekkvaieren inviduelt? bare begge samtidig. eller er rett å slett håndbrekk delen på venstre calipper fuckings. ? setter pris på alle relevante svar kai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2012 ingen som har vært ute for noe av det samme før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2012 ingen som har vært ute for noe av det samme før? Går begge vaiere løst i strømpa, ikkenoe motstand ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2012 Går begge vaiere løst i strømpa, ikkenoe motstand ! det er jeg ikke sikker på.. men er vel ikke mulig å finne ut av det uten å ta av calipperen igjen.. isåfall hvilke av de er det som isåfall ikke går greit. å hva kan gjøres med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...