#1 Skrevet Mai 4, 2012 har idag montert ny lykt på bilen, men på bilen min hadde jeg ikke elektrisk justeringsmotor, men det var det egentlig på lykta, så nå henger"innmaten" i lykta løst. hvordan få stilt inn lykta da? og få den til å ikke henge løst . eller må jeg bytte til enda en ny lykt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2012 Der el.motoren står skal det stå en en annen plugg for å holde fast reflektoren som du kan justere manuelt. Denne får du kjøpt løs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2012 Du kan bare la motoren stå der, du må ikke fjerne den eller erstatte den med den faste pluggen. Jeg har motorer stående på lyktene på min bil, men hverken ledninger eller bryter inne i bilen. Justeringen foregår på vanlig måte for alle typer lykter, motorjusteringen er for å kompensere for når bilen er tungt lastet bak. Dette foregår automatisk på biler med xenonlys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2012 Der el.motoren står skal det stå en en annen plugg for å holde fast reflektoren som du kan justere manuelt. Denne får du kjøpt løs litt vanskelig når jeg ikke har plugg der fra før.. skal på etterkontroll på lysene på mandagsmorran og hadde vært kjekt å få satt fast lykta på måte før den tid evt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2012 Du kan bare la motoren stå der, du må ikke fjerne den eller erstatte den med den faste pluggen. Jeg har motorer stående på lyktene på min bil, men hverken ledninger eller bryter inne i bilen. Justeringen foregår på vanlig måte for alle typer lykter, motorjusteringen er for å kompensere for når bilen er tungt lastet bak. Dette foregår automatisk på biler med xenonlys. har ikke den motoren der fra før gitt. noen tips på hvordan feste lykta uten å måtte bestille del først? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2012 Har du ikke noen gamle lykter til bilen din da? Du kan hente pluggen derfra om det er like lykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2012 Har du ikke noen gamle lykter til bilen din da? Du kan hente pluggen derfra om det er like lykter. har gamle lykta, men det er en halogen lykt, og jeg skaffa meg en xenonlykt tror jeg selger sa det var. hmm hvordan ser pluggen ut isåfall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 5, 2012 Xenon... Da har du med ballast og da? Og ledningsnett til den? For og få det godkjent på du ha automatisk høydejustering av lysa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 5, 2012 Xenon... Da har du med ballast og da? Og ledningsnett til den? For og få det godkjent på du ha automatisk høydejustering av lysa. har uorginalt xenon, men kjører med halogen nå om dagen iallefall. men hvis det er den hvite"store" tannhjulet på en måte så mulig jeg har. får ta av lykta å se etter imorra iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 6, 2012 bytte over den store runde hvite greia fra den gamle lykta så nå sitter den litt løst, men ikke så mye, så får se hva de sier på godkjenning imorra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...