#1 Skrevet Mai 5, 2012 Da har jeg opprettet en lukket gruppe på facebook. Ser Stavanger lokallag har hatt suksess med dette, så tenkte vi også kunne prøve. Håper de som har facebook i lokallaget melder seg inn Gruppen hetter "VACN - Haugesund Lokallag" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2012 Finner det ikke her på iphonen, prøver på dattan når eg komme him 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2012 Hvis den er lukket må du vel invitere oss? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2012 Dere må trykke bli med i gruppa. Så må jeg godkjenne. Jeg kan ikke invitere folk som jeg ikke er venner med, det er folk fra forumet som har funnet gruppa så det skal ikke være noe problem. Det beste er vell å ha gruppa lukket? Eller så blir det bare tull av det hele. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2012 forespørsel sendt ... ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...