#1 Skrevet Mai 5, 2012 (endret) Hei! Nå er detpå tide at jeg skal ta en liten service på bilen, Men nå har jeg kommet til det punktet at jeg skal bytte tennplugger, Men disse ligger under noen plastdeksler, Ser ut som innsuget siden dysene er under der. Må jeg ha av alt det tullet der for og bytte tennplugger? Eller fins det en annen måte? evnt. hvor mye jobb er det å ta av det? Så jo ut som at det var mange skruer, (Umbrako) Takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2012 Aldri hørt om at man må fjerne masse rart for å komme til plugger. Det du trenger er en pluggnøkkel, eller skralle med ledd, vil jeg tro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2012 Stemmer at innsuget må av. Ikke mye jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2012 Var det jeg gjorde til slutt, var ikke så mye jobb som jeg trudde, men det lå litt dritt rundt tennpluggene, så fikk jeg litt nedi tennplugghullet ,gjør det noe? så ut som litt fra en sandstrand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2012 Innsuget må ikke av nei, byttet på styggmange slike opp gjennom åra. Cluet er og og ta av stikker på dysa på syl 2 og 3 og vri dysa litt, også har pluggpipe som er leddet (kuleledd på pipa) spes.verktøy fra VW funker fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2012 Takk, da veit jeg det til neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...