overhaling kit til G lader ønskes kjøpt

Anbefalte innlegg

heisann. noen her inne som her et overhalings kit til g lader liggende som de vil bli kvitt?

 

mvh fredrik paller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel den som har drevet lengst i norge med g-ladere han her: http://www.g-powertech.com/priser.htm

 

Er i hvertfall 14 år siden han overhalte den første G-laderen for meg, og har bare bra å si om jobben hans, så han burde kunne sakene sine!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å? har du noen erfaringer? tenkte å overhale gladern min med svarte\grå tettningslister innen kort tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du for ta kontakt med Frode Gulbrandsen her på forumet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

saken er at jeg har en g lader som sto i rallyen som jeg spørte frode om han kunne overhale den men han hadde ikke mulighet. så sendte den til bartek i tyskland men kom i retur fra tollen av en eller annen grunn,

så har nå sendt den tilbake en gang til men ser ut som den blir sendt tilbake nå også. har nå kjøpt med en g lader til som trenger nye tetnings lister. pga problemene med å sendte den andre laderen til tyskland så får jeg ikke kjørt rallyen og mista flere treff. er rimelig gira på å få cruisa litt.

 

bra med sånne tips dan : vinke : de er i bedre kvalitet de eller?

 

uansett hva du får tak i av overhalingsett, se til at du bruker sintimid 8000 tettningslister til laderen :)

 

de er lyse i farge, og ikke mørke som de fleste sett er

 

f.eks:

http://www.ebay.de/itm/u-satz-g60-g40-g-lader-glader-5-Lager-FAG-8-sintimid-8000-kluber-1-gates-riemen-/120897961018?pt=DE_Autoteile&hash=item1c26147c3a

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg overhalte den selv med, overhalingskit fra bar-tek. Egentlig ikke noe ekstremt avansert jobb:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja hvis den g laderen som jeg har sendt til tyskland blir sendt i retur så prøver jeg nok å gjøre det selv. men hvor i laderen skal jeg evt legge inn Klüber fett og hvor slitt kan det være nedi "gropene" der hvor apex listene ligger inntil å gnur?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uansett hva du får tak i av overhalingsett, se til at du bruker sintimid 8000 tettningslister til laderen :)

 

de er lyse i farge, og ikke mørke som de fleste sett er

 

f.eks:

http://www.ebay.de/itm/u-satz-g60-g40-g-lader-glader-5-Lager-FAG-8-sintimid-8000-kluber-1-gates-riemen-/120897961018?pt=DE_Autoteile&hash=item1c26147c3a

 

Kjöpe g-lader deler på ebay, er som å tippe på lotto. Vanskelig å se om de simringene på bildet har rett kvalitet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette var bare generelt ment da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått kjøpt? hvor kjøpte du fra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satt inn den gamle laderen igjen. ble litt lei surr. men er jo flere sett på ebay.de og på bartek.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.