#1 Skrevet Mai 5, 2012 (endret) Hei! Selger mine LED lykter som er lite brukt.. Røde/sorte LED-baklamper Nypris: 2600,- Kvalitets stylinglamper til en hyggelig pris. E-merket og godkjent for gatebruk. Passer A3 Sportback 04-08 Ny eller brukt: Brukt Selges for 1800,- Lyktene kan hentes i Ålesund, eller jeg kan sende Send meg PM eller SMS på 97041470! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2012 Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2012 (endret) Oppdaterte litt med bilder og pris b u m p !! Lagt til etter 2 Hours 23 minutes: bump !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2012 Er frakt inkl, el uten om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2012 Frakt er vel utenom igrunn, har orginalesken og alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2012 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 16, 2013 hei, var dette depo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...