#1 Skrevet Mai 5, 2012 (endret) Ref: Åpen dag Møller Ryen 5/5-12 Tok noen bilder på dette treffet, og siden det blir en del så kan vi jo samle de her. Tusen takk til initiativtakerne i VACN og Møller Ryen for en flott dag tross litt dårlig vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2012 Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2012 Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2012 Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2012 Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2012 Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2012 fine bilder du tar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 5, 2012 Godt været ble bedre etterhvert. Mellom Hamar og Gardermoen var det egentlig ikke så mye å skryte av, når jeg tenker meg nøye om.... Firefelt og 100-sone er kult. Men det er ikke bestandig det hjelper: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 5, 2012 Utrolig flotte bilder, og ikke minst biler. Hehe den grønne a4'n min stikker seg "litt" ut i mengden pga farge gitt hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 5, 2012 De bildene må være fra Januar, Klaus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 5, 2012 Takk for det, Lena. Limen din stakk seg rimelig godt ut ja Fant et par til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 5, 2012 De bildene må være fra Januar, Klaus Nei, for da var det nesten ikke snø..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 5, 2012 Måtte bare QUOTE :tilber::tilber: Helt topp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 5, 2012 Tøft! Jeg kom visst for sent til å rekke fotoshooten din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 5, 2012 Utrooolig mange bra bilder, Kent-Erik :tilber: Jeg lånte et til tråden min Håper flere legger ut bilder, for jeg så mange som tok bilder i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 5, 2012 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 6, 2012 Må si at det morro og se både roccon og poloen på banen til neste helg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...