Anbefalte innlegg

Har 4 stk 225/45-17" jeg ikke trenger som tar opp plass. 2 av dekkene har MYE mønster mens 2 av dekkene har godt med mønster. 1000 kr eller bud.

Pirelli dekk med load 91W prod dato er uke 45 2006

Så de er over 5 år gamle men mye mønster igjen. Ypperlig som banehjul men fungerer fortsatt fint som gatedekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merke, produksjonsdato og lastindeks?

Espen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være interessant dette. Sender du med posten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekker dette i kveld og oppdaterer.

Lagt til etter 1 dag 8 timer:

Første post er oppdatert. Hvis noen som bor langt unna vil ha de får de event svare fort så kan jeg ta den med på Rudskogen i morgen hvis dere får noen til å ta de med derfra til ditt dere bor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne veldig gjerne tenkt meg de to med mest mønster. Vet du om noen som skal til Bergen fra Rudskogen, og kan ta de med til meg eventuelt?

Pris for de to?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du finner noen som skal til Bergen tar eg dei to andre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dere ikke legge ut en tråd i Bergen lokallag da? Jeg kjenner jo ingen der og de fleste fra bergen er vel allerede på vei over fjellet.

Jeg drar kl 06:30 i morgen tidlig. Kan ta de med uansett til rudskogen og hvis dere får tak i en eller annen så be dem ringe meg på 91882301 så skal de få dekkene på skogen. Siden jeg sa 1000 for 4 så blir det 500 for 2 på hver av dere da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dere ikke legge ut en tråd i Bergen lokallag da? Jeg kjenner jo ingen der og de fleste fra bergen er vel allerede på vei over fjellet.

Jeg drar kl 06:30 i morgen tidlig. Kan ta de med uansett til rudskogen og hvis dere får tak i en eller annen så be dem ringe meg på 91882301 så skal de få dekkene på skogen. Siden jeg sa 1000 for 4 så blir det 500 for 2 på hver av dere da.

La ut en tråd på lokallaget :) Jan Patrick tar dekkene med til Bergen, da blir det dekk på deg også Kim André :)

Sender info på sms!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotters. Sender du kontonr Knut så fikser eg betaling idag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar betalingen etter helgen. Sender med han dekkene i morgen da han dro tidlig fra banen i dag.

Lagt til etter 4 dager 21 timer:

Da har dere begge fått konto nr. Så da kan tråden slettes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.