#1 Skrevet Mai 5, 2012 Skulle fått byttet bakruta da jeg har noen merker i glasset pluss at noen av varmetrådene ikke virker. Har planer om å sote, men skulla da fått byttet ruta først. Noen tips til hvor jeg kan få det gjort, og selvsagt til en god pris (har kasko)?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2012 sjekk med Glassdrive i elgeseter , strålede Service og godt arbeid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2012 sjekk med Glassdrive i elgeseter , strålede Service og godt arbeid Vi har også rabatt der. Si fra at du er VW Audi medlem!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2012 Da har jeg hentet bilen fra Glassdrive i Elgeseter. Ny bakrute på plass, ble orginal sotet rute. Også fikk jeg dem til å sote alle de andre rutene samtidig. Ble 20% bak og 50% på rutene forran. 50% ble helt passe forran med tanke på at fruen også skal bruke den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...