#1 Skrevet Mai 6, 2012 Hei! Så en video på youtube for en stund siden hvor en kar fra Tyskland hadde fått førerinfosystemet i S3-en sin til å vise ladetrykk der radiokanal og "OK" pleier å stå. Har lett og lett, men kan ikke finne noen som kan fortelle meg hvordan dette kan gjøres. Fant én side som pleide å selge det, men han har tatt pause for øyeblikket. Her er en video: FIS-Control - DIS Boost Gauge og her er linken til den siden som pleide å selge det: (samme fyr som på videoen) FIS-Control OBD Dette ser jo bare helt utrolig fantastisk ut, men finnes det noen alternativer? Det må i så fall passe på S3 8L i likhet med det systemet jeg linket. mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2012 Det skal i alle fall gå an å lese ut endel sånt i fra climatronic, uten å gjøre noen modifikasjoner... Google er din venn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2012 Det skal i alle fall gå an å lese ut endel sånt i fra climatronic, uten å gjøre noen modifikasjoner... Google er din venn Det easter egget har jeg allerede funnet, men er mer interessert i en permanent løsning som gjør at jeg kan slippe bl.a ladetrykksmåler som står i veien en eller annen plass i bilen. Climatronicløsningen er kul, men er litt mer for engangsdiagnose. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2012 Det ser også ut som disse folka har noe liknende: http://www.fis-box.de ... Men det hjelper jo lite hvis den siden også er nede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2012 Jepp, har sett de også, men ryktene skal ha det til at de har gått dukken. Kjedelig at ingen holder på med dette lenger. Tror ikke jeg gidder å programmere en Atmel sak selv heller. :-\ Sent from my HTC EVO 3D X515m using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2012 Der fant jeg søren plukke meg noe som kan brukes! Kufatec Boost Gauge Noen som har vært borti dette eller handlet noe fra Kufatec tidligere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...