#1 Skrevet Mai 6, 2012 Vet det er litt tidlig men kommer med en forespørsel likevel jeg! Er det noen som skal kjøre nedover til Våler ca. kl. 15.00 fra Trondheim Fredag 1. Juni? Hadde i så fall vært kult om vi hadde kjørt samlet med oppstart på Statoil Klett. Jeg starter kl.15.00-15.30 derfra tenkte jeg!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2012 Vi er en gjeng som skal nedover fra Nord-Trøndelag, men usikker på avreisetidspunkt Hadde vært kult isåfall ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2012 Vi er en gjeng som skal nedover fra Nord-Trøndelag, men usikker på avreisetidspunkt Hadde vært kult isåfall ja Si fra når dere vet tidspunkt da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2012 Noen fler som skal nedover da? Som ikke nødvendigvis skal kjøre i kolonne men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2012 Vi er en gjeng fra Namsos,ca 4 biler:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2012 Vi er 2 biler som drar nedover på fredag Tidspunkt er usikkert, avhenger litt om det blir mange fra trheim som skal nedover sammens med trådstarter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 23, 2012 Vi satser å starte i 11 tiden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 23, 2012 Jeg har med familien nedover, så starter ca 12, stopper på hamar å kaster dem av før jeg returnerer til elverum... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 23, 2012 Vi satser å starte i 11 tiden:) 11 fra namsos? Kunne slengt oss med da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 23, 2012 jeg skal kjøre fredag, men usikker på tidspunkt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 23, 2012 Ok! Jeg står på Klett ca 15.00 og kjører ca 15.15 hvis ingen andre har kommet og avtalt noe der!! Uansett så sees vi på Treff folkens!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 24, 2012 Kjøre fredag æ å! Tidspunkt e uvisst enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 29, 2012 Ok! Jeg står på Klett ca 15.00 og kjører ca 15.15 hvis ingen andre har kommet og avtalt noe der!! Uansett så sees vi på Treff folkens!! 15.00 fra Klett høres bra ut om jeg ikke klarer det tidligere da. Kunne jo være greit med litt forsprang når man kjører det som nærmer seg veteran-alder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 1, 2012 noen som kjører imorgen tidlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...