#1 Skrevet Mai 6, 2012 Har i det siste sett at bremseskivene slites skeivt. Hørte for et par dager siden, at det så vidt uler ved igang setting og vis jeg bare triller med rattutslag. Vekselvis høyre venstre, svinger jeg til venstre høres ulelyden på venstre og motsatt. Legger jeg beinet forsiktig på bremsepedalen blir lyden borte. Noen som har tanker rundt dette? Er det nok å sjekke og pusse over calipperne, pusse over skivene og bytte klosser . Klossene eeg ifra ifjor sommer og skivene er knapt slitt. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2012 Jeg ville i allefall gått over kalipperen så disse ikke går tregt. det er som regel årsaken til alt ondt med tanke på bremser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2012 Må nesten gå over dem igjen, som sagt så ble det ordnet ifjor sommer. Ønsket hadde å kunne kjøpt nye slipper og føringer. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...