#1 Skrevet April 19, 2005 Vurderer å kjøpe kurve/tåkelys til min Passat 2002. Hvordan er det med lendingsnett og slikt...? Ligger det klart så det bare er å koble til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2005 Du må nok legge opp ledninger ja. + ny lysbryter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2005 Du må nok legge opp ledninger ja. + ny lysbryter Det kan hende du slipper å bytte bryteren. Hvis du tar ut bryteren å ser på ledningene så skal det være noen tome kontakter. Den ene skal være merket TFL. Der skal du sette en ledning som skal loddes sammen med en gul/grøn ledning. Dette er kjørelys forran. Så må du finne to ledninger med farge:Grå/Lilla. Disse skal loddes sammen med en annen Grå/Lilla ledning,merket B. Dette skal være baklysene. Håper disse fargenne er der,men kan ikke garantere det. Men husk,lysbryteren er ikke lagd orginalt for kjørelys. Det kan hende den blir overbelastet,så det lønner seg å sette bryteren i posisjon 2 alike vel. Lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2005 Uff.... Lodding av ledninger.... Høres ikke ut som noe for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2005 på min passat (3b) så var det ikke funksjon på brytern orginalt til tåkelysene... jeg kjøpe ny bryter og det koster ca 300 fra ebay i tyskland. Eller så la jeg opp ledningene selv (sort seff) og det var ikke noe problem... eneste som kan være en fordel er å høre med møller om du før kjøpe noen brakketer du setter inn der hvor tåkelysene skal være... så det ser orginalt ut... Jeg veit møller har dette til 3b ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...