#1 Skrevet Mai 6, 2012 Hei, Hvor i alle dager setter man jack standsene bak på disse bilene? Er jo bare plastikk under. Manualen sier ingenting, og vanskelig å finne noe på nettet. Har ikke bukk og skal arbeide med dempere, så jeg må ha jaack stands under. Håper noen har peiling/bilder. //vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2012 Kan du ikke sette de på bærebruene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2012 Hmm, kanskje, skal sjekke? Dersom dette hadde vært en b5, b6/7 eller golf 3/4/5, hadde jeg visst hvordan, men akkurat b8ern ser jeg ikke hvor det skal være mulig å stappe disse jekkestenderne noe sted:-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2012 Når jeg tok vårshining på bilen så satte jeg den på bukker.. Satte de på bærebroen.. Utrolig ekkelt å se hvor man kan sette bukker/jekk under ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2012 Bærebroem, tror jeg er blind jeg:-( har du bilde? Lol:-) skal ta en titt i dag igjen, håper på bedring:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2012 Du ser det jo når du legger deg under.. Sier seg selv at du ikke kan sette den der det er plastik. Se etter bærende konstruksjon:P vanskelig å forklare.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...