#1 Skrevet Mai 6, 2012 (endret) Var ute å kjørte ista, å plutselig fant jeg bare 3 og 4 gir. Revers får jeg den heller ikke i virker som noe har løsna, da jeg kan dra spaken til hver sin side når den står i et av girene. Så ålreit kronglete ut å komme til staga, når de går igjennom midtkonsollen ? Noen som har vært borti det samme ? 10vt med kun sperre bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2012 Er et kuleledd som sitter rett bakmotoren oppå kasse som det sitter en plastforing i. Den pleier å bli slitt. Kødda med samme på min. Jævlig trangt å kommetil, men det går... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2012 okaj, fikk jekka bilen opp, å stappa pølsefinga opp. kjente ivertfall at det leddet satt på. ser jo at det går to stag ut fra girspaken, en i bunn å en litt lengre opp.. Ingen som har en skisse over hvordan dette egentlig funker ? Kjedelig å ha bil som kun går i 3a og 4de kjenner jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2012 Detta var det ikke mange som kunne skjønner jeg! Fant det ut etter mye klundring. stagget er todelt, å har splines som er stramma til med en klemme, virker som enten splines eller klemma har løsna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...