#1 Skrevet Mai 6, 2012 Var/er det ikke et firma som het Istek som drev og blåste tyggisklyser fra fortau osv? Har et sett felger som er til dels veldig skitne på baksiden. Kunne tenkt meg å få de skikkelig ren for så å lakkere de. Har vasket og børstet med avfetning osv, men det sitter veldig godt. Andre tips enn tørrisblåsing tas også imot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2012 Vi brukte det når jeg jobbet på en kino. Får kjøpt det som en vanlig sprayboks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2012 Andre tips enn tørrisblåsing tas også imot Har du forsøkt JIF Skurekrem? Funker faktisk utrolig bra på baksiden av felger, selv der avfetting ikke er bra nok. Bare å børste med en kost f.eks. en oppvaskkost eller noe mer passende for formålet. Bremsestøv, fett fra dårlige drivakselmansjetter etc vaskes vekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2012 Iron-X burde ta det meste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2012 Vi brukte det når jeg jobbet på en kino. Får kjøpt det som en vanlig sprayboks Hei, det er nok ikke samme metode vi snakker om. Man blåser tørris på emnet med trykkluft på akkurat samme måte som man blåser sand ved sandblåsing. Så dette er spesialutstyr som noen firma bruker :-) Har du forsøkt JIF Skurekrem? Funker faktisk utrolig bra på baksiden av felger, selv der avfetting ikke er bra nok. Bare å børste med en kost f.eks. en oppvaskkost eller noe mer passende for formålet. Bremsestøv, fett fra dårlige drivakselmansjetter etc vaskes vekk. Det skal jeg gi et forsøk :-) Problemet mitt er at dette er 25 år gamle originalfelger med dreiespor på baksiden som gjør at skitten sitter ekstra godt. Iron-X burde ta det meste Hva er dette, og hvor handler jeg det? :-) Skal googles ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2012 Iron-X burde ta det meste Felgene er forresten ulakkert polert aluminium (på fremsiden, men vann og stoff renner jo frem når man holder på på baksiden), er ikke sikkert de tåler dette produktet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2012 Det går fint, værre med prickbort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 6, 2012 Den beste felgen: Den værste: Dette er det absolutt beste jeg fikk til med JIF Skurekrem, funket bra, men jeg skuret så lenge at felgen ble varm. Så dette er ikke aktuelt å gjøre på 4 felger. Dessuten ønsker jeg at det blir enda renere enn dette. I tillegg er det omtrent umulig å skure skikkelig inni bak eikene der. Nærbilde, her ser man dreiesporene, jeg tror faktisk felgene er ubehandlet aluminium på baksiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 6, 2012 Iron-x fra P&R fikser vel den biffen der? Få se fremsiden av felgene da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 6, 2012 Iron-x fra P&R fikser vel den biffen der? Få se fremsiden av felgene da.... Får prøve det da :-) Felger: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2570874post2570874 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 6, 2012 Jeg prøvde Iron X på vinterfelgene, som snart ikke var vasket innvendig siden jeg fikk de og hadde blitt kjørt med en 2 ødelagte drivakselmansjetter… tok det lett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 6, 2012 Hør med Fylling elektromaskin ! Her kan du lese om deres tørris blåsing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...